Post by tidetesiny on Feb 3, 2022 4:09:42 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Real Cake Maker 3D Bakery ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Real Cake Maker 3D Bakery IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hacka uthållighet ▞▞▞
▞▞▞ Real Cake Maker 3D Bakery 2022 version ▞▞▞
Detta är den bästa appen för spel. Främst för matlagningsälskare. Otrolig app. Jag älskade bara den här spelappen
mycket dåligt spel.......😰😰😰😰.... när du har gjort första tårtan VINNER du....Men andra gången hänger... betyder att det inte kommer att fungera.....😥😥😥 😥😥😥 annat klokt bra spel.......😁😁😀😀😊😊
Det här är ett väldigt trevligt spel men jag tycker att det här spelet är ett skämt
Jag har min produktfördröjning och den är inte betygsatt än, det betyder att du måste se fram emot att känna att ho till sms gae nhi samtidigt som jag har mna mam didi a hi naman sahu naman sahu naman sahu naman sahu naman sahi mna man sahi naman sahu naman shaikh namamsmxfkdkdxkdf
Jätte rolig😍
Det var trevligt men jag förstår inte vilken typ av röstning som de gör, det var fortfarande bra
Wow super spel men har inte låst upp hela nivån tack det här spelet var mindblowing och fantasy game ok jag klokt att du låser upp min hela nivån då är spelet mindblowing ok så av............. ,........................ Och ett till tack,...,................................ ...................då är det här spelet tur för mig,........................ ... Hur detta gjorde du för barn...,..... Tack så mycket tack........................... .,...... Men jag tycker att spelet är bra men du gör det intressant..
Jag älskar matlagningsspel de visar dig hur man lagar mat... Jag önskar att jag blev av med de där pilarna🤔🤔
Jag gillar det här spelet men varför är nivåerna låsta varför
Det är roligt men du använder dina pengar för att öppna nivåerna
Det här spelet är trevligt men jag vet hur man spelar men varje gång säger det hur man spelar..
INTE VÄRT DIN TID ELLER DINA BARNS TID Det här spelet är inget annat än ett hjärtlöst kontantgrepp. Den ser välgjord ut och har några intressanta funktioner men min sexåriga dotter kan inte spela den i 3 minuter i rad utan att behöva titta på en annons. Utöver detta är nästan alla intressanta funktioner i spelet låsta och måste betalas för att låsa upp. Skulle inte förvåna mig om de letade efter din bankkontoinformation när de körde appen. Sådana människor gör mig helt sjuk.
söt men tråkig på samma gång
Superkul!!! Man får baka tårta,muffins och sådant det är super kul.🍧👍 Man får också dekorera själv det man har bakat.🎂 Och tävlingen det är så kul för då får man se vad andra tycker.🎉 Jag älskar spelet den som gjorde detta spel är bäst på att göra spel.📲
Bara ett meddelande till föräldrarna, det vill kunna ta riktiga bilder på dig för tårtan... om du har små som leker och laddar upp bilder på sig själva.
Jag är mycket besviken eftersom vi måste betala mycket pengar för att låsa upp nivåerna. Det var mina bröders favoritspel men nu är jag verkligen väldigt irriterad och det här spelet förtjänar 1 stjärna 😡😡😡😤😤😤😤😤😤
Min erfarenhet är att det här spelet är väldigt fantastiskt och verkligt också.
Fick mig att starta om nivåer på grund av annonserna. Kunde inte stänga dem ändå. Alldeles för många annonser gjorde det inte roligt att ens försöka spela. Vill komma åt din kamera så att du kan välja fler föremål, snacka om läskigt.
Det är för det enklaste spelet och det är för sött spel jag älskar det du vet att du kommer att ha talangen att göra kakorna i det här spelet ok så jag vill bara diskutera detta med dig om detta spelstöd borde finnas i det här spelet, vänligen stödja detta spel det här är en riktig tårtmakare det är du som gör tårtan så tack till alla
Bra! vilket underbart spel det här spelet är bra! men det jag inte gillar är att vissa typer av spel är låsta.
Jag gillar🤩 att spela detta ge men fler och fler annonser😅
Det är ett vackert spel. Förbi. Misstag det här spelet togs bort det här spelet jag hittade inte någonstans idag jag vill ha det efter lång tid
Det startade om mig så många gånger att jag gav upp
Det här spelet är så trevligt att det bara har massor av annonser men du borde ladda ner det coola spelet
Det här är verkligen underbar tårtbakning. Jag älskar spelet väldigt mycket, jag kan göra tårta efter eget val och dekorera den enligt mitt val. Det här är ett väldigt trevligt spel.
Alla funktioner i detta spel är bra utom en att många av sakerna är låsta
Jag älskar det här spelet att dekorera och desin.det är mycket bra.Jag kommer att ha mycket roligt.
Det är användbart för små barn och det hjälper barn att lära sig att baka
Jag gillar det här mycket jag gjorde olika tårtor fortfarande jag vill göra bröllopstårta men det är inte tillgängligt och de flesta är låsta
Jag älskar det här spelet för att det är roligt men det är tråkigt eftersom det har annonser
Vi måste köpa nästan allt i det här spelet om vi vill spela. 🤔😬😡kan vi inte ha några fler alternativ.
Det här spelet är bra men jag önskar att det inte missade så mycket
Det här är tråkigt spel och det som så många annonser till gratisversionen alla är låsta säger för inte heller ladda ner det här spelet
Så mycket roligt spel men någon nivå låst